Veelgestelde Vragen

Zijn de producten ook in andere kleuren verkrijgbaar?

De producten zijn alleen verkrijgbaar in de kleuren die in de winkel worden getoond. Wanneer je op het product van je keuze klikt, zie je naast het product ook afbeeldingen van alle beschikbare kleuren. Wanneer je het product in je winkelmandje plaatst, dien je een kleurkeuze te maken en het gewenste aantal in te vullen.

Wat is de levertijd?

Ik doe mijn best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Bestellingen in Nederland en België die op voorraad zijn, worden binnen 3 tot 5 werkdagen verzonden. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een track&trace link waarmee je het pakket kunt volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen van €75,- of meer binnen Nederland worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder €75,- rekenen wij €6,95 verzendkosten. Op de pagina Verzending en Retourneren vind je een overzicht van de verzendkosten in Europa en daarbuiten.

Welke betaalmethode kan ik gebruiken?

Er zijn verschillende manieren om te betalen, zoals met iDeal, Bunq, Overboeken, Sofort Banking en Bancontact (België).

Het product dat ik wil kopen is niet op voorraad. Wat nu?

Jammer dat het product van je keuze er niet is. In verband met het beëindigen van het keramiekatelier zullen de voorraden niet meer worden aangevuld. Er geldt op = op. Kijk gerust even verder in de shop, want misschien is het product wel in een andere kleur beschikbaar of vind je een ander mooi ontwerp in mijn collectie!

Waar worden de producten gemaakt?

Mijn ontwerpen zijn stuk voor stuk handgemaakt. De producten zijn gegoten, geglazuurd en vervolgens gestookt in eigen studio in Arnhem.

Mogen de producten in de afwasmachine?

De porseleinen producten kunnen in de vaatwasser worden schoongemaakt (met uitzondering van lampen, klokken en andere producten met techniek erin uiteraard!). Let wel op dat bij veelvuldig schoonmaken in de vaatwasser het glazuur op den duur wat doffer kan worden.

De ontwerpen van Fenna Oosterhoff zijn gemaakt van hoogwaardig porselein of steengoed. Waarvan jouw product is gemaakt kun je op de productpagina bij de specificaties zien. Ongeglazuurde, ruwe oppervlakken kunnen vuil opnemen. Verwijder daarom eventuele (vet)vlekken meteen door het af te wassen met goed warm water en wat afwasmiddel.

Is de productkleur gelijk aan de kleur in de foto's op de website?

Met de productfoto’s heb ik een zo getrouw mogelijke weergave van de werkelijke kleuren proberen te geven. Mijn keramiek is met zorg handgemaakt in kleine oplagen. Afwijkingen in de kleur kunnen voorkomen.

Kan ik het product retourneren?

Als een product niet aan je verwachtingen voldoet kan je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Neem voordat je het product terugstuurt altijd eerst per email contact met ons op. Raadpleeg de pagina Verzending & Retourneren voor het retourbeleid en informatie over hoe je jouw product(en) kunt retourneren.

Wat gebeurt er als ik bij levering een beschadigd product ontvang?

Alle bestellingen worden met de grootste zorg en aandacht verpakt en verzonden. Mocht je onverwacht toch een beschadigd product ontvangen, maak dan een foto van het pakket, de inhoud en het beschadigde product en stuur deze samen met je contactgegevens naar contact@fennaoosterhoff.nl. Als het product tijdens transport beschadigd is geraakt zal ik een nieuw product toesturen. Mocht het product niet meer op voorraad zijn dan neem ik even contact met je op voor een passende oplossing.

Kan ik me inschrijven voor een workshop of cursus?

Sinds eind 2023 heb ik mijn keramiekatelier beëindigd en is het helaas niet meer mogelijk om een workshop te volgen.

Wat als ik een klacht heb?

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent neem dan per e-mail contact op. Je krijg dan zo snel mogelijk een reactie. Ik vind tevreden klanten erg belangrijk en probeer altijd om een passende oplossing te bieden.